Hva er det som engasjerer? Og hvordan gjør man det? Hvilke ressurser, kanaler, grep skal man bruke for å treffe bredest, smalest, mest presist?
Ved å ha arbeidet aktivt som konseptutvikler, regissør, fotograf, grafiker, postprodusent og reklameskaper, har jeg fått en grunnleggende forståelse av de forskjellige verktøyene som er til disposisjon for dagens historiefortellere.
I dagens jungel av formidlingsmetoder og byråer, mener jeg dette overblikket er en styrke – en styrke jeg aktivt bruker gjennom idé, konseptualisering og realisasjon av produktet.
Noen referanseproduksjoner:
- NKI på 60 sekunder
2011 :: Produsent, manus og regi
- Hafslund Årsrapport 2010
2011 :: Produsent, manus og regi
- TV-aksjonen – Mobiliseringsfilm
2010 :: Konsept, manus og regi, intern kulturbygging / internkommunikasjon for TV-aksjonen
- Kongsvingerfilene
2009 :: Konsept, manus & regi
- Orkesterliv
2005 :: LET-regi, profilgrafikk, tittelsekvens
- Landeplage
2008 :: ‘Livet er for kjipt’ & ‘Sunday People’ + visuelt konsept
- Topp20 – Aleksander Rybak intro
2009 :: Regi, foto, klipp & post
- Melodi Grand Prix 09
2009 :: ‘Visuelt konsept, regi vignett’
- ASKO
2008 :: ‘Kortfilm – Konsept, manus & regi’
- Melodi Grand Prix ’08
2008 :: ‘Pauseunderholdning delfinaler m/Per Sundnes :: foto/regi’