Med utgangspunkt i historiefortelling for TV, har jeg har jobbet med idé, strategi og konseptutvikling i flere sammenhenger for blant andre Nordisk Film, NRK, Dinamo Story, Dinamo Reklame og Dinamo PR.
I tillegg til de nevnte jobbene har jeg jobbet som konsulent og kreatør innen strategiske konsepter for Røde Kors, Demensforbundet, Elkjøp, VG, Den Norske Opera, PepsiCo – Pure Rush, Nortura, Atea, Bærum Kommune, Dinamo, Dinamo Story, såvel som med innsalg.
Et knippe representative eksempler:
Work in progress:
Arkiv:
- NKI på 60 sekunder
- Hafslund Årsrapport 2010
- TV-aksjonen – ‘Frivillig’
- Human Etisk Forbund
- NRK utvikling
- Kongsvingerfilene
- Nemo Engineering
- Stortingsvalget ’09
- Amnesty – klikk
- Melodi Grand Prix
- Katie Melua – en konsert på havets bunn
- Artistgalla
- Landeplage